Форум про полімери виробництво пакувальної стретчпленкі питання (40

16.01.2018

ТЕМА: Виробництво пакувальної стретч-плівки, питання

Виробництво пакувальної стретч-плівки, питання 2 роки 8 міс. назад # 1517

  • admin
  • Форум про полімери виробництво пакувальної стретчпленкі питання (40
  • Не в мережі
  • Адміністратор
  • Повідомлень: 749
  • Спасибі отримано: 57
  • Репутація: 28

він досить непогано освітлює, плівка набуває металевий відтінок, хто на вторинному ринку працює його додають.

оптичний відбілювач широко використовують на виробництвах профілів з ПВХ для додання білизни.

а білий СК на основі поліетилену містить в собі тільки діоксид титану ..

скільки додаєте барвника?

Виробництво пакувальної стретч-плівки, питання 2 роки 8 міс. назад # 1518

  • madcap_
  • Не в мережі
  • Майстер
  • Повідомлень: 218
  • Спасибі отримано: 8
  • Репутація: 0

Виробництво пакувальної стретч-плівки, питання 2 роки 8 міс. назад # 1519

  • admin
  • Форум про полімери виробництво пакувальної стретчпленкі питання (40
  • Не в мережі
  • Адміністратор
  • Повідомлень: 749
  • Спасибі отримано: 57
  • Репутація: 28

також можна в суміші з ним використовувати діоксид титану порошковий на 100кг приблизно пару столових ложок, а то і однієї вистачить, тоді ще дешевше вийде ніж з суперконцентрату.

в білих супер концентратах використовують діоксид титану, недбайливі виробники можуть додавати ще й крейди.

якщо є поблизу ПВХшнікі, візьміть у них грам 100 оптичного відбілювача на пробу, тільки багато хто його не сипте. а то швидше за все адгезія пропаде і відтінок салатово-жовтий з’явиться

Виробництво пакувальної стретч-плівки, питання 2 роки 8 міс. назад # 1520

  • madcap_
  • Не в мережі
  • Майстер
  • Повідомлень: 218
  • Спасибі отримано: 8
  • Репутація: 0

Виробництво пакувальної стретч-плівки, питання 2 роки 8 міс. назад # 1521

  • admin
  • Форум про полімери виробництво пакувальної стретчпленкі питання (40
  • Не в мережі
  • Адміністратор
  • Повідомлень: 749
  • Спасибі отримано: 57
  • Репутація: 28

а ось ситуація з частковим забитих сітки і з поліпшенням після цього виходу розплаву — підвищується тиск на виході, посилюється протитечія, відповідно підвищується температура розплаву і поліпшується змішання розплаву.

а з дрібною сіткою такого не спостерігається швидше за все через те що сітка фільтра розплаву забивається швидше ніж починається процес посиленого змішання і більш кращої гомогенізації, тому вона і забивається не розпочавши працювати. або треба запускатися на первинному ринку або дуже чистою вторинці і переходити на вторинку після прогрівання металу і стабілізації режимів переробки. якось так.

Виробництво пакувальної стретч-плівки, питання 2 роки 8 міс. назад # 1 524

  • Владислав
  • Форум про полімери виробництво пакувальної стретчпленкі питання (40
  • Не в мережі
  • початківець
  • Повідомлень: 24
  • Спасибі отримано: 1
  • Репутація: 1

Виробництво пакувальної стретч-плівки, питання 2 роки 8 міс. назад # 1525

  • admin
  • Форум про полімери виробництво пакувальної стретчпленкі питання (40
  • Не в мережі
  • Адміністратор
  • Повідомлень: 749
  • Спасибі отримано: 57
  • Репутація: 28

Виробництво пакувальної стретч-плівки, питання 2 роки 6 міс. назад # 1575

  • madcap_
  • Не в мережі
  • Майстер
  • Повідомлень: 218
  • Спасибі отримано: 8
  • Репутація: 0

1. Чи потрібно, щоб коландри перший рухався трохи повільніше, ніж другий, тобто розплав потрапляє на коландр, а потім як би підтягується другим коландром який рухається трохи швидше, кажуть це покращує якість плівки. це так?

2. Робимо плівку з вторинки 2 шари, при виготовленні 20мкн прозорою, проблем немає, джамбо липне і розмотується все добре. При доабаленіі чорного барвника Шульман, плівка стає м’якою (ніжною) і залипає при розмотування і гірше липне, як можна вплинути?

Виробництво пакувальної стретч-плівки, питання 2 роки 6 міс. назад # 1576

  • admin
  • Форум про полімери виробництво пакувальної стретчпленкі питання (40
  • Не в мережі
  • Адміністратор
  • Повідомлень: 749
  • Спасибі отримано: 57
  • Репутація: 28

1. Чи потрібно, щоб коландри перший рухався трохи повільніше, ніж другий, тобто розплав потрапляє на коландр, а потім як би підтягується другим коландром який рухається трохи швидше, кажуть це покращує якість плівки. це так?

2. Робимо плівку з вторинки 2 шари, при виготовленні 20мкн прозорою, проблем немає, джамбо липне і розмотується все добре. При доабаленіі чорного барвника Шульман, плівка стає м’якою (ніжною) і залипає при розмотування і гірше липне, як можна вплинути?

1. Потрібно чи ні — вирішувати вам.

на "китайцях" вали обертаються однаково (принаймні на тих лініях що пройшли через мене, а це 7 ліній різних виробників). Тенденція до предрастянутой плівці зараз є, в принципі можна трохи "прискорити" другий вал

2. на дво- і одно- шарових проблема з адгезією при застосуванні чорного на основі сажі / вуглецю і білого на титанової основі присутній. Позбутися від неї практично неможливо, на відміну від 3 і більше шарової лінії. тут треба пробувати шукати барвник, підбирати. додавати клей в обидва шару, в загальному практика в допомогу, однозначного рішення немає.

з м’якістю — барвник сипем в найбільш тонкий шар, якщо м’якість / ніжність залишиться то в основний додаємо ПВД або трохи первинки. тут все залежить від вимог по фізмеху стрейч плівки.

Джерело: Форум про полімери: Виробництво пакувальної стретч-плівки, питання (40

Також ви можете прочитати